A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel

  • a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”)
  • az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény
  • a termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének részletes szabályairól szóló 4/2009. (I. 30.) NFGM-SZMM együttes rendelet
  • a szálláshely-szolgáltatási tevékenység folytatásának részletes feltételeiről és a szálláshely-üzemeltetési engedély kiadásának rendjéről szóló 239/2009. (X. 20.) Korm. rendelet  vonatkozó rendelkezéseire.

A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadóak.

Jelen ÁSZF hatálya kiterjed valamennyi a Szolgáltató által üzemeltetett honlapon történő foglalásra. A Szolgáltató jelen ÁSZF-t bármikor módosíthatja.
A Szolgáltató a jelen ÁSZF módosítása esetén köteles a módosításokkal egységes szerkezetbe foglalt ÁSZF-t a honlapján, legkésőbb annak hatálybalépése előtt 30 nappal közzétenni a hatályos ÁSZF mellett. A Szolgáltató a honlapján a korábban hatályos ÁSZF-eket közzéteszi.

A Szolgáltató felhívja a figyelmet, hogy a szálláshely-szolgáltatás igénybevételére szolgáló honlap valamennyi elemével együtt, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelem alatt áll. A honlap a technikai okok miatt felmerülő üzemszünetet kivéve folyamatosan, megszakítás nélkül rendelkezésre áll. Az ÁSZF elfogadásával egyidejűleg a Házirend is elfogadásra kerül.

Adatkezelési szabályok 

A tárhely-szolgáltató adatvédelmi tájékoztatója, illetve adatvédelmi szabályzata az ÁSZF mellett érhető el.

A szolgáltatás igénybevétele

A foglalásnak  a Vendég nevét, címét, telefonszámát, e-mail címét, az érkezés és távozás pontos időpontját. A Vendég köteles a foglalás véglegesítése előtt az általa a honlap felületén megadott adatok helyességét leellenőrizni. A vendégházat az érkezés napján 14.00 órától lehet elfoglalni, és a hazautazás napján 10.00 óráig kell elhagyni.

A foglalási ár minden esetben legalább az alábbi szolgáltatásokat tartalmazza:

  • Szállásdíj maximum 4 fő üdülőházban történő tartózkodására (az üdülőház egy kétágyás hálószobával és 1 db ágyazható kanapéval rendelkezik)
  • Jakuzzi használat
  • Takarítás
  • Wifi használat
  • Netflix és HBO Max előfizetés használata
  • Vendégváró csomag
  • Parkoló használata
  • Idegenforgalmi adó
  • Törölköző és Fürdőköpeny használat
  • Kávé és Tea fogyasztás
  • Grillsütő használata (faszenet a vendégnek megának kell biztosítania)

A foglalás lebonyolítása a honlapon lévő foglalás menüponton keresztül történik az ott leírtak szerint. Az esetleges adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök szintén a foglalás menüpontban érhetőek el.

A foglalás visszaigazolása

A Szolgáltató minden foglalást e-mailben visszaigazol.

A Szolgáltató köteles a Vendég foglalásának megérkezését a Vendég felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben a visszaigazolás a Vendég foglalásának elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Vendéghez nem érkezik meg, a Vendég mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A foglalás és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Vendéghez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

A foglalás lemondása 

A Vendég kötelezettséget vállal arra, hogy az általa leadott foglalás esetleges lemondásáról, módosításáról vagy bármilyen egyéb változásról a szolgáltatás
kezdetét megelőzően, írásban tájékoztatja a Szolgáltatót.

A foglalás ingyenes lemondására az érkezést megelőzően 30 nappal van lehetőség.
Az érkezést megelőző 30-15 nap közötti lemondáskor a foglalási díj 50%-a visszajár.
Az érkezést megelőző 15 napon belüli lemondás esetén nincs visszatérítés.
A foglalás 100%-a a foglalás napján bank- vagy hitelkártyával előre fizetendő.
A foglalást csak sikeres kártyatranzakció esetén tekintjük érvényesnek.

A Szolgáltató fenntartja magának azon jogot, hogy a Vendég által lefoglalt és visszaigazolt foglalás teljesítésétől legkésőbb a szolgáltatás igénybevételének megkezdését megelőző 15 nappal, írásbeli nyilatkozattal elálljon, a Vendég által megfizetett foglalási díj egyidejű visszautalása mellett.

Foglalási árak

A Szolgáltató által kiadott árak minden esetben tartalmazzák a foglalás időpontjában érvényes, jogszabályban meghatározott idegenforgalmi adót. Az árak nem tartalmazzák az üdülőházhoz történő oda- és visszautazás díját. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató teljeskörűen tájékoztatja a Vendégeket a honlapon az akció időtartalmáról. A foglalási díj megfizetésének menete

A lefoglalt szolgáltatás ellenértéke előre utalással, PayPal online fizetési szolgáltatás használatával fizethető meg a honlapon található linken keresztül a foglalással egyidejűleg.

A Szolgáltató az általa a Vendégnek okozott károkért felelősséggel tartozik. A Vendéget kártérítési felelősség terheli a Szolgáltató irányába az általa az Üdülőházban vagy annak felszereléseiben okozott károkért.

Panaszkezelés

A Szolgáltató az Üzemeltető 2097 Pilisborosjenő, Hóvirág utca 1/2 alatti székhelyén végzi a panaszügyintézést. A Szolgáltató kéri a Vendégeket, hogy a panaszügyintézés meggyorsítása céljából a panaszt tartalmazó értesítést jelöljék meg „REKLAMÁCIÓ” felirattal, valamint tüntessék fel a kapcsolattartási adataikat. A panaszok jogosságának elbírálásához a Vendég köteles a panaszával kapcsolatos körülményeket teljes körűen előadni. A felek közötti esetleges vita kialakulása esetén a Szolgáltató törekszik azokat a feleket kölcsönösen kielégítő módon megoldani. A Vendég a Szolgáltatónak, illetve a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személynek a szolgáltatás Vendég részére történő nyújtásával közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát írásban közölheti a Szolgáltatóval.
A Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát a Vendégnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.

A panaszt a Szolgáltató köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

  • a Vendég neve, lakcíme,
  • a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  • a Vendég panaszának részletes leírása, a Vendég által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  • a Szolgáltató nyilatkozata a Vendé g panaszával kapcsolatos álláspontjáról,
  • a jegyzőkönyvet felvevő személy aláírása,
  • a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  • a panasz egyedi azonosítószáma.

Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.   

Adattovábbítási nyilatkozat

Az adatokat továbbíthatjuk külső számlázószoftverbe vagy NTAK rendszerbe, felhőrendszerbe.

A Vendég kijelenti, hogy az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat megismerte, azokat tudomásul vette.